😍😍

Korv va gott!!  Blev hungrig och hårdstekte 2 korvar.
Lite ketchup till dipp och du har i princip hela matcirkeln.
Livsmedelsverket hade nog varnat för cancerdiagnoser efter en sådan rätt.
Men det var gott och i min lchfvärld är det okej med korv och ketchup till middag. I min liga är det socialt accepterat.
 
Jag är SJUK. Eller det som är lite irriterande är att jag oftast under dagen känner mig pigg och frisk.
Ingen feber, ingen orkeslöhet och igen snuva. 
Men så kommer dessa torrhosta-attackerna helt oprovocerat. Torrhosta som är så jävla envis och vägrar gå över. Ligger vaken om nätterna och bara hostar meningslöst med mina hostreflexer tills jag får träningsvärk. Inget som river upp i halsen helt enkelt. 
 
Det är på gott och ont att jag inte känner mig sjuk i övrigt, igår stack jag frisk som en kärna till standen och hade en fantastik dag, kom sedan hem och hostan tassade sig fram. 
 
Tycker det är mysigt att ta hand om människor så också mig då (eftersom jag räknas som människa). 
Tagit på mig mina myskläder, mina fårskinnstofflor, min mysigaste kofta och bara myyyyyser ner mig i min kropp. Bara myser och hoppas på att detta ska ge min kropp inspiration till att friska till. 
Gillar att tycka synd om mig själv ibland, ta hand om mig själv och bara myyyysa 💞💞💞💞💞💞
 
Har ni sett att det dykt upp lite fina dekaler nu de senaste inläggen?
Jag störde mig sjukt på alla dessa smilisar alla människor folk höll på med, VERKLIGEN störde mig asså. 
Fanns inget värre än en instagram uppdatering som t.ex "min lilla pojke ville visst ha glass till frukost idag istället 😜🍦🍦🍦🍦🙈🙈🙊🙊😹😹😂😂"
Och så en kommentar till bilden: "dem är för härliga 😅😅😅💐💐💐"
 
En stor anledningen till att jag irriterade mig på detta var för att jag lagt märke till attlägga till smilisar får många tro att saker och ting plösligt blir mer ok.
 
"tog glassen istället för träningen 🙈🙈🙊🙊😝😝"
"mitt barn äter glass till frukost 😅😅🙊🙊"
"glömde visst damsuga 🙊🙊🙊"
"råkade döda min katt 🙊🙊🙊"
"brände tydligen ner mina föräldrars hus 🙈🙈🙊🙊"
 
Den största orsaken för att jag irriterade mig på smilisarna var nog dock mest avensjuka..
Min omoderna mobil kunde inte göra sådana fina smilisarn...
 
Nu har jag köpt den nyaste Sony:n och självfallet finns smilisarna där! Och självfallet har Maja insett det roliga med smilisarna, nu jävlar ska här användas...
 
😄😃😀😊☺😉😍😘😚😗😙😜😝😛😳😁😔😌😒😞😣😢😂😭😪😥😰😅😡😠😱😨😫😩😓😤😖😆😋😷😎😴😬😮😧😦😟😲😵😐😕😯😶😇😏😑👦👶💂👷👮👳👲👧👨👩👴👵👱🎅😻😸😺👿😈👼👸😽😼🙀😿😹😾👹💩👽💀🙊🙉🙈👺🔥✨🌟💫💥💢💦💧💤💨👂👀👃👅✊👊👌👎👍💋👄✌✋☝👆👇👉👈👐👋👏💪🏃💃👫💁👯💑💏👭👬👪💆💇👰🙋🙎🙍🙇👑🎩💅🙅🙆🙏🙌👒👟👞👡👠👢👕👙👘👖🎽👗👚👔💼👜👝👛👓🎀🌂💔❤💚💜💙💛💄💗💓💕💖💞💘💌👣💭💬👥👤💎💍
 
Visst blir man lycklig?!

Kommentarer:

1 Betelgeuse:

Smilisar ær så 2012.
Øverdrivet anvændande bør bemøtas med Norsk tangentbord!

Kommentera här: