skvaller

Vad har Maja gjort idag tro? 
 
Hmm låt mig tänka.
Jag tror hon och linda var ute på en långpromenad innan idag på förmiddagen! 
Jag var på väg hem och mötte dem vid kvigorna, där dem tillfälligt stoppat sin pw för att gosa med kååserA. 
Ja det var nog en härlig höstpromenad för de bägge flickorna, solen sken och det var en färgglad onsdag. 
Du vet Arne, träden har ju börjat bli sådär förtjusande färgglada nu. 
 
 
Jo Magda det har jag faktiskt sett. Så förtjusande! 
Så härligt med höst, känns som att det alltid föds något nytt från hösten. En nystart för oss svenskar nu efter semester och allt. 
 
Ja men visst är det SÅ Arne! Men lindas och Majas semester har ju faktiskt inte börjat än, den börjar ju om, får se vad det är för datum... Den 10de ja.. Ja men deras semester börjar ju nästan om lite mindre än 3 veckor!  
 
Ojojoj!! Som tiden går hörru! 
 
Ja som den springer iväg! Ha ha ha 
 
Minsann minsann....
När vi ändå talar om linda och Maja, jag såg faktiskt att dem flängde runt inne i stan senare på eftermiddagen!
 
 
Jaså? Vad hade dem för ärenden? 
 
Nja, det verkade mest som dem hade bokat ett möte med murre på espressohouse. En fin liten höstfika med gott kaffe. Jo du vet Arne, dem har ju så förskräckligt smakfullt kaffe på det där caféet. 
 
Jo minsann minsann. På tal om kaffe Magda , vill du ha dig en till påtår? 
 
Ja man tackar, man tackar Arne! Jag tror jag är så fräck att jag snor åt mig en till av dessa kolakakorna, det var sååå utsökta! 
 
 
 

Kommentera här: